pühapäev, 30. märts 2014

Checklist: mäeotsa matkamine!

Tere imekaunist pühapäeva J

Nagu pealkiri reedab, olen taas ühe linnukese on peas olevasse checklisti kirja pannud J Tegemist on matkamisega (inglise keeles kõlab paremini: hiking), lähedaloleva mäe ühe tipu 'vallutamisega' J Selle koha nimeks on Karren ja saavutatud kõrguseks 976 meetrit J Minu esimene kord ja ma olen ääretult rahul J Premeerisin end Topfenstrudeliga ehk kohupiimastruudliga ning peale mõningast vaadete nautimist otsustasime tagasi minna.

Ene ja meie naaber, leedulane Migle arvasid, et nad soovivad rohkem näha, kuid minul ja sakslannal Jasminel edasijalutamise vastu huvi ei olnud. Teed läksid lahku. Samas, ilm oli lihtsalt nii mõnus, et kohe ei tahtnud alla Dornbirni jalutada. Otsustasime kahekesi tagasi Karrenile minna ja seal pisut päikest nautida J

45 minutit, ninaots kergelt punetama ja siis tee tagasi. Ülesjalutamisele kulus meil umbes 1,5 tundi, alla tulime ühe tunni. Täpselt kell 16 olime Kolpinhausi ukse ees J Kokku kulus umbes 5 tunni kanti, kuid ma ei mõista, kuhu see aeg nii ruttu kadus J
Ilm on lihtsalt fantastiline, nagu piltidelt ka näha on!

Targad inimesed on teatanud, et tervisele on hea vähemalt 10 000 sammu päevas astuda. Ma arvan, et minu eilne ja tänane kokku teevad mind kohe ülitervislikuks :D

Aga pildid, pildid, pildid, ikka etemad, kui jutt, eks J?
Siis kui kevad kohtub talvega J

Karren - 976 meetrit
Karrenile jõudmine J

Olen jah toidupildistaja :D Topfenstrudel J

Vaade Karrenilt (joonistasin ühelt kaardilt maha,
loodan, et enam-vähem on korrektne J)
Päiksepüüdja J 
Allaminek
☼☼☼

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar