esmaspäev, 3. märts 2014

Karneval :)

FHV Erasmuslased 2014 :)
Eile sai käidud Dornbirnist umbes 10km kaugusel asuvas Bregenzis. Seal toimus üks tore karneval/rongkäik. Ühtlasi oli tegemist Orientation Week programmi viimase päevaga.
Laupäeval Liechtensteinis tehtud näomaalingud otsustasime Enega alles jätta. Kuna iga kergema puudutuse tõttu kippus maaling laiali minema, otsustasime juukselakki sinna peale lasta. Sai rahus magada ja karnevalil kena välja nähaJ

Kahjuks ei mõelnud me seda nii hoolega läbi, aga nüüd teame, et järgmine kord tasub aega varuda ja end ägedaks teha. Kuid ega seekordki päris niisama ei läinud. Ene pani keebi selga, oma armsa koeramütsi pähe ning värvis silmad, huuled ning ma punusin talle kaks armsat patsikest. Vastutasuks joonistas Ene mulle mustad-mustad silmad, punus külgedele pisikesed patsikesed, tupeeris tuka ning keeras selle rulli J Seda kõike tegime me ühikas, rongijaamas ja rongis muidugi :D

Arvestades seda, kui palju ja armsaid komplimente ma selle välimuse eest olen saanud..no täitsa tore kohe! J Järgmine kord tuleks kindlasti ka riietusele rõhku panna ja kõike seda rahulikult kodus ette valmistada.
Karneval ise oli täitsa okei, oleksin oodanud rohkem vägevust ja muusikat kõigilt rongkäigul osalejatelt. Muidugi oli seal ka neid, kelle suurt platformi vedas rekka või traktor järele, nad lasid muusikat ja tantsisid, loopisid meid kommidegaJ! Jah, kommide viskamine rahva sekka on osa karnevalist, sealjuures hüütakse 'Ore Ore' (+siis saad rohkem kommi :D )
Allpool on ka galerii J

Tänane päev on lihtsalt üks vaba päev. Korraks astusime koolist läbi, kuulasime ühe õpetuse ära, kuid kuna raamatukogu oli kinni siis 'Sissejuhatus bakatöösse' jäi tegemata. Jah, ma pole veel sõnakestki kirjutanud. Aga mul on teema, mul on mõtteid ja kõige olulisem - mul on isu uurida ja kirjutada J Kindlasti saab bakalaureusetöö kirjutamine siin edukas olemaJ

Korra tsekkasime ka poodidest läbi. Tegin paar kulutust seeliku ja pluusi peale, toidu peale :D. Homme kulutan 11x ujulakaardi peale J Jah, homme on ujumispäev ja enne astume veel pangast läbi ja uurime, mis teema nende pangakaartide tegemisega on.
Checklist aina täieneb! Nüüdseks on linnukese ette saanud Liechtenstein, pidudel osavõtud, pesusüsteemi äraõppimine, postkaartide saatmine, ainetesse registreerimine, Rolls-Royce muuseum, kerge matk mäele, et päikeseloojangut nautida, Bregenzi karneval, jäätisekohviku jäätis, paar korralikumat tantsuõhtut (PolarTV), toa kodusemaks muutmine (Ene poolt lilleke, minu poolt küünlad)....oeh, palju veel, mis hetkel meelde ei tuleJ

Tuju on hea, mind valdab rahulolu ja rõõm. Olen kohe täitsa õnnelikJ!

(Väike edit: Liechtenstein on ikkagi vürstiriik ja ma kohtusin vürsti ja vürstinnaga :D)

Galerii Bregenzist (meie seltskond ja osalejad):

 

 




Palju päikest pisikesse Eestikesse! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar