neljapäev, 20. märts 2014

Üks kuu

Üks kuu. Täpselt nii kaua olen ma siin olnud. 20 märts, neljapäeva hommik, üks kuu tagasi jõudsin ma siia, astusin rongilt maha ja silmasin esimest korda Dornbirni. Üks kuu on see siin minu kodu olnud, minu varjupaik, minu turvanurk, minu öömaja, õppimiseks, söömiseks, puhkamiseks, elamiseks.

Üks kuu  - milline kuu? Esimesel päeval tutvusin Dornbirniga, teisel päeval astusin esimest korda mäesuuskadele, kolmandal olin kõrgel mäel ja laskusin alla. Ühe nädala orienteerusin kooli abiga siinsetes süsteemides, inimestes, iseendas ja külastasin kõrvalolevaid linnasid, riiki. Saime selgeks uued sõnad, nagu ’Funken’ ja tutvusime karnevaliga. Vaatasime ringi suurimas Rolls-Royce’i muusemis. Ostsin endale ratta, avasin pangakonto. Äratasin oma õppimismeele ja tuletasin meelde inglise keele ’targemad’ sõnad. Alustasime ühe kooliprojektiga ja saime tuttavaks ühe suurepärase inimesega, kellelt on kindlasti palju õppida. Alustasime ujumisega, leidsime Zumba ja tegelen Ene eeskujul joogaga. Eelmine laupäev sõin esimest korda elus sushit. Viimasel ajal on iganädalaseks mõnuks kujunenud laupäeviti talunike turul käimine ja siis nädala jooksul värske leiva ja väga hea Bergkäse ehk ühe kohaliku juustu söömine J

Minu võtmehoidja, käsitöö,
 pärit Lõuna-Aafrikast!
Minu rattake J

Lõik tuli pikk, järelikult tehtud on hoolega J Tegevusi on palju olnud, õppida on palju olnud, uut on palju olnud, rõõmu ja lõbu on palju olnud. Emotsioone on kõige rohkem olnud. Ja ega ma piltide tegemisega ka alla ei ole jäänud :D Palju on kindlasti ka kirjutamata jäänud ja veel rohkem on plaanis J

Alustuseks õppimine. Tegelikult on see väga oluline ja kuigi nii ei pruugi tunduda, siis ’lebolaagrit’ eest küll ei leia. Oma peas olen seadnud suunad headele tulemustele, edukale bakalaureusetöö kirjutamisele ja jagatavate tarkuste ’sisseimemisele’ J           
Järgneb natukene reisimist. Enne siiatulekut tahtsin kindlasti ära vaadata Liechtensteini (check J), minna Bodensee-sse ujuma ja külastada Milanot (mais). Neist ma ei loobu. Enne ma siit ära tulla ei plaani! :D

Lisaks imelisele Milanole (ja lootusele, et elu aitab Itaalias olles meid ka Vahemere äärde), tekkis siin paaril neiul idee minna Saksamaale. Olen Saksamaal ringi sõitnud tosinaid kordi, aga suured linnad on kaugeks jäänud. Idee kohaselt läheb aprillikuus 6 päeva (17.04 – 23.04) Hamburgi, Berliini ja Leipzigi alla. Piletid on ostetud ja transpordi+ööbimise kogukulud jäävad natuke alla 170€. Päris hea hind J Eestist vist nii kergesti ei saaks tulla?

Plaanis on veel paar väiksemat ekskursiooni, mõni ülikooli kaudu (nt 28.03 Bregenzi valitsusse minek, võib-olla ekskursioonid Saksamaal ja Šveitsis) ja iseseisvalt (Bregenz, Lindau, Feldkirch, ehk ka Tiroli-piirkond, Milka vabrik, kohalik õllepruul jne J ). Ene siin miskit räägib mulle Viinist ja pikast rongisõidust, mina mõtlen Viini lõbustuspargile..Dornbirnis toimub ka pistu J Tulemas on Holi Festival, mis ühendab värvid ja muusika, Facebook siit ja mõningaid pilte ja video siit. ...oeh, kas kõigeks on aega?

Checklist hakkab juba mõnusalt pikaks venima... jutt ka :D     


Kõige üllatavam siinoleku juures on see, et kui väsitav on iseennast tundma õppida..hämmastav!
Saatke mulle nüüd kuhjaga moraalset tuge, ma saadan päikest vastu :D J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar