reede, 21. märts 2014

Die Sonne!

Kas pole mitte suurepärane ärgata üles selle peale, et päike on valgustanud terve toa? Jätame selle kõrvale, et see juhtus muidugi kell 7 ja mu pea oli padja külge kleepunud...
Aga siiski? See on midagi väga mõnusat, eriti kui sealjuures on teadmine, et täna saab ujuma J

Tervitused talvisesse Eestisse siit Dornbirni kevadest!
Peale kahetunnist suplust otsustasin astuda läbi postkontorist ja panna teele ühe pakikese (Kallis!). Miks ka mitte, meil ometi on täna väljas ju 21 soojakraadi! Muidugi oleks ju rumal ennast mitte sellise suurepärase tegevuse eest premeerida ja astusin läbi ühe taluniku leti juurest, kes osava jutuga müüs mulle umbes 50 grammi kitsejuustu :D Juust on hea, aga hind on veel etem... :P

Ennast kiitmast ma ei väsi, eksju? Seetõttu tegin ka peatuse jäätiseputka kõrval, ütlesin rõõmsalt 'Tere' juba kergelt tuttavale jäätisemüüjale (omasugused ikka klapivad :D (kes ei teadnud, siis jäätisemüük on olnud mu suvine põhitöö päris pikalt) ) ja ostsin endale kookosejäätise. Jah, kookose! Ja päris hea kookosejäätise :D See oli tiramisu-, rummi-, meloni-, kohvi-, šokolaaditükkide- (siin mingi omapärane ja vägevam) ja veel paljude erilist sorti jäätiste kõrvalMaitsed vahetuvad iga nädal J

Olgu, uhkustamisest aitab küll :D Ilmselget taolise päevaga olen ma rahul, eriti kui õhtune koolitööde tegemine ikka edukaks osutubJ (Näe, ei ole ainult lust ja lillepidu! :D) See, et grillima varsti läheme, see ei lähe arvesse :P Selle aasta esimene grill! J

Paar sõna siis minu ja Ene kokkuleppest ka. Üks lõuna istusime kooli sööklas (Mensas) ja tekkis küsimus, et kellel seda alkoholi vaja on? Saigi kokku lepitud, et ei tilkagi alkoholi, sealhulgas ka alkoholivabad õlled ja siidrid. Kui teistega seda jagasin, siis esimesed reaktsioonid olid: 'Miks te ennast kiusate?' ja üks erasmuslane tegi nalja, et tore ongi, me oleme niigi hullud :D Tegelikku põhjust ei olegi. Motivatsiooniks võib-olla see, et paar lisakalorit vähem :D (edit: kokkulepe kehtib kuni minu Saksamaale sõiduni ehk 17.aprillini)

Aa, lõpetuseks üks väike soovitus ka: kui Dornbirni juhtute, siis vaadake, et magamiskoht ühegi kiriku läheduses ei ole. Kui just midagi sellist teile südamelähedane pole:

Mõnusat päeva teile kõigile, saadan killukese päikest, mis ilmad soojemaks teeb 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar