reede, 28. märts 2014

Minu uus sõps :)

Esimest korda kohtusin temaga esimesel päeval, kui Dornbirni tulin JVahepeal oleme vaid paar korda koridoris kohtunud, aga nüüd hiljuti oleme rohkem koos aega veetnudJ Ta on väga armas ja tore, ägeda iseloomuga. Mul on hea meel, et temaga sõbraks sain J

Neile, kes mind rohkem tunnevad, on vist juba selge, et räägin loomast ja kõige tõenäolisemalt mingist kassist :D Ülejäänud vist kortsutasid kulmu ja ei saanud väga aru, miks ma nii peaksin kirjutama :D Jah! Sain sõbraks Kolpinhausi kassiga J Mulle kassid meeldivad väga, ma tõesti ei tea miks. Mul kuidagi kipub olema nendega klapp ja eks muidugi olen ma nõus neid pea lõpmatuseni paitama :D

Kolpinghausi kass on väidetavalt kiisu-neiu nimega Roosa või õigemini Hell Rot ehk helepunane. Esimene õhtu kui siia saabusin, ütles Ene mulle, et kiisu on meie korrusel diivanil lebotamas. Läksin tegin tutvust ja ju tal oli kaisukas, sest ta ronis mulle sülle ja hakkas vaikselt nurruma J Nüüd hiljuti on ta koos minuga kööki tulnud, istunud ja vaadanud ja pärast vaikselt paitamist nautinud J

Aga palju ma ikka ühest kassist rääkida suudan? Tegelikult palju, sest ma olen neist seletamatul põhjusel üsna vaimustuses...aga teile vast aitab JPaar pilti lõpetuseks:

Päikest! ☼

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar