laupäev, 1. märts 2014

Epic! :D

Eilne õhtu sai veedetud ’PubCrawl’-i nime all. See tähendab väikeste meeskondadena pubist pubisse liikumist ja seal ülesannete lahendamist. Sai mängitud jengat, mikadot ja mingit krokodilli- ja lennukimängu ning tantsitud limbot. Kartsime, et tegemist on ühe suuremat sorti joomamänguga, aga õnneks ulatati meile pubides vaid paar shotti või lahjat õlut.
Meil oli väga tore grupp, kõik tegid hooga kaasa, viskasid nalja ja lõpuks võitsime selle PubCrawli ära ka J ( Ene detailsem jutt siin ). Lõpetati see üritus taaskord PolarTV-s. Pidu oli tore, sai tantsida, aga väga pikale me seda ei lasknud - Liechtensteinis tuleb ju ärkvel olla J!
Meie Team2 - võitjad! :)

Jah, LIECHTENSTEINIS J Käisime täna seal ära! Kogusime väikse seltskonna kokku, panime paika kuupäeva ja rongiaja ning oligi otsustatud J Super kogemus! Sõitsime Dornbirnist Feldkirchi ja sealt edasi bussiga Vaduzi. Alustuseks astusime läbi Post Museum-ist (Ema, isa! Oodake postkaarte J)  ning kõrvalolevast Liechtenstein Centerist, kus soovi korral sai ühe templi endale passi (või minu puhul postkaardile) lüüa lasta. See tempel peaks olema midagi viisatempli taolist ehk natuke vägevam värk..ei tea päris täpselt..aga tore mälestus on ta igaljuhul J

Meie seltskond ja 10eurised burgerid :)
Edasi otsustasime läbi astuda mingist kohvikust, et enne künka otsa ronimist (loss!) saaks kõhu täis ja poolel teel halb ei hakkaks. Sattusime kogemata lõpuks restorani ja lõunaks sai võetud 10€-ne burger. Tunnistan, et see oli seda väärt. Kui nüüd täpsem olla, siis see burger maitses väga hästi ja kuigi ma tegelikult ei usu, et tegemist oli burgeriga, mis reaalselt oleks kümmet eurot väärt, siis see oli seda. Sest kui me ei oleks seda burgerit tellinud, söönud (ja ainus noormees poleks meile sealjuures veini ostnud J) ei oleks me sellel kellaajal üles lossi juurde jalutanud ja.......LIECHTENSTEINI PRINTSI JA PRINTSESSI näinud, neid kättpidi teretanud, pilti teinud! Jaaaaa, hurraaaaa :D!!

Vasakult: Gabriel, Ene, Ipek, Liechtensteini printsess ja prints, Gizem, Zeynep ja mina J

Alustuseks Dornbirni linnapea, edasi Liechtensteini prints ja printsess...Ühest toredast tavalisest päevast sai üks suurepärane, eriline päev! Täpsemalt juhtus asi nii, et jalutasime lossi kõrval (sisse ei lasta) ja Ene pakkus, et ma võiksin igaks juhuks küsida, kas kuidagi ikka saab lossi..(ei saanud) ja natuke hiljem pakkus ta, et ma võiksin uurida, kas prints on kodus. Võtsin julguse kokku ja käisin siis selle valvuriga väheke jutustamas: ’Ei, prints pole kodus, ta läks jalutama. Kuhu? Siiasamasse, peaks varsti tagasi tulema’ :D. Otsustasime oodata J Mõne hetke pärast nägin juba kaugemalt, et üks paar tuleb mäenõlva mööda alla. Mehel olid jalas valged püksid. Loogika minu peas: kes läheb valgete pükstega metsavahele jalutama? See, kes on midagi rohkemat, kui tavaline 'igapäevane' inimene :D :D Ja mul oli õigus J Ootasimegi nad ära ja saime tuttavaks J ’Anna võimalus’ üten mina selle kohta, sest sa kunagi ei tea, mis on tulemus J
Liechtensteini prints ja printsess on ühed väga toredad inimesed.. J Järgmine kord tuleb Vatikanis või kuskil silmad lahti hoida... :D

Liechtenstein ise on ka täitsa tore, pisike ja armas J Jalutasime ka Schaani, kus nägime pisut karnevali ja kasutasime võimalust saada sellest osa. Juhuslikult sattusime ka mingisse kultuurimaja-taolisesse kohta, kus oli väikelaste karneval ja seal sai tasuta näomaalinguid :D Shminkeni!
Kui lähemalt vaatate, siis silma kõrval on tegelikult 'M'-täht. M nagu Miret J

Jeeeee, Liechtenstein!!
Edasi viis tee meid tagasi Feldkirchi ja Dornbirni. Suur väsimus tuli peale. Praegu aga valdab mind täielik rahulolutunne! J