teisipäev, 3. juuni 2014

Väike vahepala

Minu vahepala kannab nime Saksamaa ja Europa Park J
Kallis helistas reedel, et tal tuli üks suurepärane idee ja laupäeval kell 05:29 olin rongil suunaga Orschweier, Saksamaa (tagasi olin esmaspäeval 14:29, midagi on nende rongiaegade klappimisega).
Täpsemalt - oli võimalus mina neljakesi ühte Euroopa vägevamaisse lõbustusparki ja nautida kaunist nädavahetust koos. Kõik sujus nagu valatult, isegi rongijaam oli Autohof-i lähedal.
Ees ootas mind suurepärane nädalavahetus! J

Lühidalt Europa Parkist  - üks päris vägev riikide-teemaline lõbustuspark, milles ei ole võimalik ära käia ühe päevaga. Ainus, mida vaatasin enne sinnaminekut, olid kõige vägevamad rollecoasterid. Neid oli 5 ja need olid tõesti suurepärased.
Blue Fire Megacoasteri peale minekuks ootasime 10-15 minutit rohkem, et saada esimesse ritta. See oli seda väärt. Selle atraktsiooni lisandiks on pulsimõõtja, mis enne algust näitas mul 85lt tõusu 100le ja lõpus midagi 110 ümber. Surmasõlm ja 360o ja algab päris hea kiirendusega - 2,5 sekundiga nullist sajani. Esimene rida!
Euro-Mir oli Venemaa all ja päris ägedate effektidega. Istudes keerled, alustuseks on sõit üles läbi pimeda ümber raketi ja hiljem allatulek väljaspool maja, otsevaade alla. 
Eurosat on ainuke indoor-rollercoaster ehk atraktsioon siseruumis. Ainuke, millele oleksin hea meelega veel aega kulutanud. Päris vägevad efektid olid seal sees, nt laserid.
Silver Star oli atraktsioon, mille me võtsime esimesena käsile. Üks suurimaid, ülatus lausa autoparkla kohale. Parim osa selle juures oli 73 meetri kõrgusele minek ja otseloomulikult sealt päris tugeva nurga alt alla tulemine.
Wodan-Timburcoaster ehk suur puidust ehitatud atraktsioon. Puidust! Kallis arvas, et kui mõne muu jätab ta vahele, siis selle võib ju ikka ära proovida, vaevalt, et puidust rollercoaster nii hull saab olla. Eip, ma jätsin parima viimaseks! See oli tõesti ootamatult vägev! J


Minu emotsioonid lähevad nende pisikeste sõnade sisse kaotsi. See oli tõesti üks suurepärane nädalavahetus ühe päris vägeva laupäevaga. Suurepärane plaan, Kallis!

Ja siis pidin lisama paar toredat videot, aga kahjuks Blogger ei tule mulle sellel teemal vastu:
Aga et teil ka ehk natuke lõbusam oleks, siis siinoleku aja jooksul on tekkinud paar videot. Esimene on selline võib-olla natuke isegi piinlik, mitu korda järjest ma seda ei vaata. See on tehtud ülikooli jaoks, nad palusid ühel neiul filmida meid, kui tervitame oma riigi keeles, ütleme, mida Vorarlbergis teeme ja räägime, kuidas meile meeldib.
Teine video on pisut pikem, muidugi minu arvates väärt vaatamist. See on tehtud meil aine Intercultural Dialogue ehk siis Kultuuridevaheline dialoog jaoks ja annab edasi meie grupi vabatahtliku Austriasse tuleku põhjused. Kokku oli kolm gruppi ja 4 vabatahtlikku, kuid mul on õigus jagada teiega vaid meie grupi videot. Isiklikult olen videoga väga rahul, eriti kuna see oli meie kõigi jaoks esimene selline video tegemine. Monteerimise eest kiitus korealanna Yeeunile. Aga veel enam olen rahul võimalusega kohtuda ja tuttavaks meie vabatahtliku Gregi ja tema perekonnaga J

Aga kui keegi tunneb huvi, siis jagan neid hea meelega! J

Päikest!

Miret ☼


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar