esmaspäev, 30. juuni 2014

3, 2, 1 ...

3

Erasmus!
Dornbirn!
Inimesed minu ümber!
FHV!
Alpid ja Bodensee! Isegi Dornbirner Ach!
Kolpinghaus!
Farmers Markt ja murelid ja Bergkäse!
Orientation week!
Kõik loengud! Eriti sotsiaalpedagoogika!
Minu igapäevaelu seal!

Head aega!


Pisarad silmis ütlesin ma kõigile head aega ja kallistasin! Nii head ja armsad, kallid ja toredad, abivalmis ja hoolivad! Kõik iseloomud olid esindatud J

Raske on seda sõnadesse panna, mis emotsioonid mind valdavad, kui tagasi mõtlen. See, mida mäletada tahan, seda on palju ja rohkemgi:

  •         Innsbruckis ootamine ja rongisõit Dornbirni
  •          Minu esimene päev Dornbirnis: rõõm toa üle, kohtumine leedukatega, asjade lahti pakkimine
  •          Bödelel suusatunnid ja Lech Zürs
  •        Orientation Week-il Eesti tutvustamine ja enda tutvustamine liikumismängu abil (ei ühtegi taimetoitlast, aga üks, kes on rekkaga sõitnud)
  •          Welcome Party Polar TVs
  •          Liechtensteini külastus ja vürstiga kohtumine
  •          Kirbuturg ja koogikohvik
  •          Bregenzi karneval ja mu äge soeng
  •          Funkenid
  •          Kõik grupitööd ja kohtumised (eriti Innovative Methods ja Intercultural Dialogue)
  •          Karrenile matkamine
  •          Zumbatrennid ja ujumaskäigud
  •          Feldkirchis šnitsli söömine
  •          Troonide Mängu õhtud koolis
  •          Riikide õhtusöögid
  •          Hamburg, Berliin, Leipzig
  •          Viin ja Ljubljana
  •          Milano ja Genova (ja minu Gerly!)
  •          Ekskursioonid Salemi ja Werdenberg-Smugglers Path-Feldkirch
  •          Acoustic research x2
  •          Eesti keele õpetamine
  •          BBQ peod Sebastianstrassel ja koolis
  •          Holi Color
  •          Bregenzi Strandbad ja Bodensees ujumine
  •          Lendamaskäik ja lennuki juhtimine!
  •          Ema ja Allani külaskäik + Inatura, Konstanz, Lünersee, Alpine Coaster
  •        Mandy sünnipäev jõe ääres ja kõigile ’Head aega’ ütlemine
  •          Viimase päeva hommikusöök nurgapealses kohvikus koos armsa Erasmuslaste seltskonnaga J



2

Gabor ja Nikolai saatsid mu rongijaama, aitasid mul kotte vedada. Viimased kallid ja ongi tsau-tsau Dornbirn! Rongisõit läks sujuvalt. Rongivahetused läksid kiiresti ja neid oli vaid kaks: Dornbirn-Lindau, Lindau - Ulm ja Ulm-Braunschweig. 
Kõht läks vaid hirmus ruttu tühjaks. Kahest kaasavõetud võileivast jäi päris üsna kohe puudu ja kõht küsis juurde. Minu suule aga kerkis naeratus. Olin ju kaasa haaranud tüki Berkäset ja mureleid! Nämm! Mõnulesin selle maitsekombinatsiooni juures ja vaatasin aknast välja, kuidas kõigest ümbritsevast mööda kihutame. ICE ikkagi.

Sest nüüd ja praegu, kui ma seda kirjutan, istun ma rongil, mis mind siit ära viib. Otsa sai. Enam ei ole. Aga nii on ju kõige heaga...


1


Kell oli peaaegu 23, kui ma kohale jõudsin. Veel üks samm kodule lähemal. Üks öö ja algab nädalavahetus! Kaks ööd ja algab uus nädal! Paar signaalitamist ja rohkem kui küllalt stausid..oh, Saksamaa! Mõni öö ja päev veel ja algab kodutee.. enam ei ole palju. Sest mis tuleb peale numbrit 1?






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar