esmaspäev, 16. juuni 2014

Pildid: pool nädalat

Kuna viimased 1,5 nädalat on olnud tõsine hoog koguaeg sees, on kõik vägevad kogemused jagamata jäänud. Neid on päris palju..eks peabki olema, kuhu see aeg muidu küll kaoks J
Tehtud on palju ja teha on veel, seetõttu ei hakka ma pikalt jutustama ja teen ühe pildipostituse. Alustuseks 7.juuni toimunud Holi Color festival, seejärel pisut Bregenzit ja Bodenseed ning lõpetuseks Dornbirni jõgi.

Eelmise nädala reede oli üks supervägev päev ja ühtlasi ka algus järgnevale supervägevale nädalale JAlustuseks, nagu lubatud, Holi Color Festival, tuntud ka kui Holi Festival of Colors või Holika Dahan. Vägev üritus oli, hea muusika, palju värve ja lõbus meeleolu. Soovitan kõigil kindlasti minna J

Leedu naabritega sissejuhatuseks üks ühine pilt
Kõik nii kenad valged J (dresscode on Holil valge)
Esimesed värvid! Emotsioonid kohe algusest päris vägevad J
Lõpuks minu kirju nägu, ninale juhuslikult maandusid kõik pisikeste täppidena 
J 
Minu lõppvälimus
Teadsin juba algusest, et oma särgi hoian ma sellisena, nagu Holi ta kujundab. Praegu on ta toas riiulil ootamas äädikat ja triikrauda, et värvid ikka maha ei tuleks. Loodame, et internet ei valetanud ja selline 'töötlus' aitab mul jätta ühe mälestuseks nii lõbusast päevast J
Lõpetuseks erasmuslase Nikolai tehtud videoklipp (ja 3 huraad, et Blogger selle üles laadis, loodame, et mängib ka):


Holi kestis muidu 14-23, aga olin kodus umbes 22 ajal. Juba Holil tekkinud mõte tuli täide viia - Bregenzi äärde mõnulema minna. Ilm oli mõnusalt kuum, hea väsimus oli festivalist sees ja seltskond - 8 neiut - tore! Pühapäeva hommikul läksime Bregenzi Strandbadi mõnulema. Strandbad on Bodensee ehk Konstanzi järve ääres olev kena rannariba väikeste muruplatside, paari klooriveebasseini ja mõne meelt lahutava veevärginduse ning otseloomulikult korraliku ligipääsuga Bodenseele. Ja nüüd: hurraaaa! Bodensees sai ujutud! Checklisti üks olulisemaid puntke sai endale linnukese kõrvale J
Nii hea! Nautisin ikka täiega, vesi oli 18 kraadi soe ja ma tegin ikka mitu pikemat tiiru. Armastan kõiksuguseid veekogusid ikka väga, need mõjuvad mulle ainult positiivselt. Seda tegi ka Bodensee!
Pilte on mul vaid mõned, aga juba seda juttu kirjutades tuleb mul suur naeratus näole - seega tuleb veel minna ja veel pilte teha! J
Esimene vaade Bregenzi Strandbadile J
Beautiful chickitas 
Sealtkaudu saab Bodenseeeeesse!
Last but not least - esmaspäeva õhtu Dornbirni jões. Tõsiselt kuum esmaspäev, toas ei kannatanud istuda ja ruttu oli tarvis jahutust. Mis on kõige lähemal? Dornbirni jõgi! Nali on siinkohal selles, et ega jões palju vett ei ole. Mõni erasmuslanegi küsis, et millises vees te käisite? :D Aga saigi siis rattad võetud, pisut mööda jõekallast allapoole sõidetud ja üks väheke laiem koht valitud. Jõesäng on täis selliseid pisikesi astmeid ja kohalikud on astmete järele madalad kivimüürid ladunud, sinna koguneb rohkem vett ja loob võimaluse suplemiseks. Kui see idee ei sobi, võib ka kividel lebotada ja lihtsalt lasta veel endast üle voolata (vaata stiilinäidet allpool).
Jõgi oli eelmine nädal selline
Vesi tuli päris hea ööga, mudis kergelt õlgu J

Selline pisike piltidega kaunistatud positus tuli seekord J
Ees on ootamas veel ühe kordades vägevama kogemuse jagamine (absoluutselt minu igasuguses topis) ja tahaksin kirjeldada ka oma rõõmu paarist armsast külalisest! Enne aga on vaja ära teha kooltööd ja vahelduseks iseendale aega anda (loe: magada välja end).

Aga rõõmu on nii palju siin olnud kõik need viimased 1,5 nädalat. Võtan tõesti ikka kõigest viimast! Suudaksin ma vaid rohkem nautida neid sekundeid 'tühjaks pigistada'. Praegu võimust võtnud meeletu väsimus tõestab, et ma veel ei ole supernaine, natukene on kuhu areneda :D
Nüüd keskendun magamisele, homme on kell 7 äratus ja algab uus nädal...postitused hoian meeles, lihtsalt koolitööd tulevad.
Vaid kaks nädalat veel...ja selle lause illustreerimiseks panen ühe kihvti pildi. Esimene on tehtud esimesel kuul, kui siin olime ühe mäe nõlval ja teine viimasel kuul ühe teise mäe nõlval. Leia 10 erinevust, või mis? J


Päikest! ☼ Ja head ööd! J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar