reede, 25. aprill 2014

H., B. ja L.

Tere!

Olen tagasi oma suurepäraselt Saksamaa reisilt, täitsa elus ja terve J
Püüan lühidalt kokku võtta: peamine märksõna: õnnetunne! J Meil vedas superhea ilmaga, toredate inimestega, heade võimalustega ja peaagu kõik rongid olid täpsed, et transpordiprobleeme ei olnud meil kordagi J Checklist täienes ka ikka hoogsalt J Vaata eelmist postitust meeldetuletuseks J

Hamburg - kaunis linn, palju vaadata ja uurida, aga ostlema läheks vaid siis, kui rahakott on liiga paks :D Kindlasti peaks 2 päeva vähemalt seal olema J
 Tegevused: 2/3 free tourist (ilmaga ei vedanud ja meil oli liiga külm, et jätkata, aga ca 2,5 tundi pidasime vastu J), Miniatur Wunderland (3h huvitavat tegevust!), Alter Elbtunnel (üle 100 aasta vana tunnel, mis jookseb Elbe alt läbi), punaste laternate rajoon (ei olnud üldse põnev, nagu tavaline peotänav paari natuke rohkem lubava reklaamiga :D ).
Ilm oli natuke õnnetu ja hostel saab 1,5 tärni 5st (minu hinnang :D), aga tagasi läheksin ikka ..linna siis, Hamburgi J

Brandenburg Tor
Berliin - väga mõnus ja kõigerohke: kõik inimesed igas stiilis, igas vormis asjad..diversity igas selle sõna tähenduses Väga palju vaadata, nautida, näha ja isegi 3 päeva on vähe!
Tegevused: kirbuturg, jalutuskäik kesklinnas, kommid ja tänavamuusikud, free tour (supertoreda neiu poolt), piknik ja päevitamine linna keskel koos Berliini õllega, piknik Charlottenburgi lossi ääres ja parkides, vaateratas Brandenburgi väravate juures, Holokausti muuseum (nii häiriv ja kurb L, ja et Eesti oli sellega nii palju seotud?), krautnudel ja currywurst, döner kebab, vene poest kohukese-laadset ja pasteeti, Charlottenburgi linnaosa üldiselt, 2€ terve pitsa ja paar õlle, üleüldine rahu, rõõm ja nautimine J

Vaade Riesenradilt J
Hostel oli täitsa mõnus, umbes 3,5 tärni 5st (mina!), toredate inimestega kohtusime seal ja ostlemisega võiks poolhulluks minna, päris mõnusalt odav on Berliin J Kuna meil ei olnud kindlaid plaane, siis võtsime rahulikult, nautisime igat momenti ja jagasime oma rõõmu - lihtsalt suurepärane seltskond! Sellele mõtlemine toob naeratuse näoleJ

Leipzig - üle igasuguste ootuste ääretult kaunis ja muusikarohke linn! Uskumatu! Käisime seal pool päeva ringi ja suu oli ka lahti vist :D See linn oleks justkui loodud ühe suurepärase helitehniku poolt, sest muusika kõlas igal pool, kajas fantastiliselt ja ma oleksingi lihtsalt oma ideaalses maailmas terve päeva pikutanud keset suurt parki päikese käes ja tänavamuusikuid kuulanud J
Tegevused: Dunkin' Donoughtsi väga hea kohvi ja 2 sõõrikut, värskelt küpsetatud vahvlis jäätis, turult 1€-ga pool kilo maasikaid ja 1€ eest 2 kilo apelsine, üks kirik, ostlemine (minu uus Timberlandi ilus seljakott..sest see oli vajalik ja 60% alghinnast soodsam!) ja lõpetuseks tantsisime ühel kaunil väljakul umbes pool tunnikest ja nautisime seda suurt õnnetunnet meis J!
Ilm oli nii Berliinis kui Leipzigis lihtsalt fantast, vaated suurepärased ja üks osa minust armus Leipzigi J Hostel saab 4,5 tärni 5st, olles kõige moodsam, mugavam ja kiireima internetiga J

Vasakult: Nara, mina ja YeeunJ

Tagasiteel tutvusime väikse  linna Hof lastepargi kiiguga ja tunnike Münchenis kulus ka päris ruttu ära J
Ma arvan, et sellest piisab praegu..kui kellelgil on rohkem huvi, siis ma võin vabalt umbes 2 tundi ära sisustada, võtke aga ühendust J

Lõpetuseks kõik pildid, mis tegin: http://public.fotki.com/rubiin/saksamaa-reis-1704-/ J
Vabandust, need ei ole õiges järjekorras (fotki süü!), aga nimi aitab orienteeruda J Küsimused on oodatudJ

Aitab ehk tänaseks küll J
Kõige mõnusamat unedemaad ja kaunist uut päeva!