pühapäev, 23. veebruar 2014

L ja P

Nonii, eilne oli lihtsalt nii pikk päev, et ma ei suutnud mitte kuidagi trükkima asuda.      
Pikk päev ja jälle palju emotsioone J Käisime eile suusatamas St. Antonis, Arlbergis – Lech ja Zürs (kliki). Sain kinnistada õpitut, kukkuda, vaadet nautida ja kohvikust koogikest ampsata..

Eks see mäesuusatamine on algaja jaoks üks trikiga asi. Tunnistan, et koolitusest on ikka väga palju abi, aga väga raske (ja kohati tujurikkuvalt raske) oli hakkama saada mõnes kohas. Sõitsime küll vaid sinisega tähistatud radadel, aga niipea kui tuli väheke järsem koht, oli mul tegemist ikka päris palju, et kiirus oleks madal ja et ma ikka püsti püsiksin, olukorda kontrolliksin.

Selle üle olen uhke, et laugematel nõlvadel jõudsin lõpuks nautimiseni. Sain rahulikult mõelda õigele tehnikale, liigutustele ja suutsin kontrollida oma kiirust J Sellistel hetkedel püüdsin ka teadvustada, et olen kõrgel mäenõlval, suurte ja vägevate mägede vahel. Kurb on natuke see, et neid momente ei olnud nii palju ja kuna oskan alles nii vähe, siis tööd oli ikka kordades rohkem kui nautimist.

Jutt kõlab kuidagi jorisevalt. Aga ei! Minus on rahulolu ja tänurõõm nende heade kogemuste eest! Tänu sellele väga heale Bödele instruktorile oskan mäenõlval suuskadega ikka midagi peale ka hakata. Palju sai tööd tehtud, aga kui võtta see kõik juppideks, siis iga nõlvast allatulek, iga kukkumise vältimine, iga õige manööver ja iga hetk seda kaunist vaadet – totally worth it J Lihtsalt see über ’mäesuuskamis-vaimustus’ minuni seekord ei jõudnud.

Ma heameelega jagan neid vaateid ka J:





See on Ene isa tehtud pilt J
Ja üks pilt Rolls-Royce muuseumist (üleeilsest), Ene isa tehtud pilt:



Täna käisime kirbukal J Sinna sai jalutada pisut üle kolme kilomeetri, tagasi ka, aga see oli seda väärt J Suurepärane päikest täis ilm, huvitavad asjad ja mõningad väikesed ostud. Väga mõnus! Tagasiteel astusime ka kohvikust läbi (üks vähestest, mis lahti oli). Uksest sisse astudes jäid kohe ette suured ja uhked tordikesed, mida letitaga olev neiu meile lahkesti tutvustas. Minu valik jäi ühele päris magusale šokolaadikoogile (+ vahukoor kõrvale) ja kohvile. Minu kook jäi ainsana püsti! :D
Vaata ka Ene postitust ja koogikest SIIT!

Nämm.... J


Hiljem astusime läbi Markt Platzilt, nägin linnasüdame ka siis ära J
Kui on huvi mõnede ilusate piltide vastu, siis üks noormees klõpsib siin vahel - tseki siit Tema tegi meile täna väikse õhtusöögi, Ungari rahvustoidu, hautatud paprika, tomat, sibul ja hobuseliha. Maitses väga hästi ja seltskond oli tore J

Me gusta! :D Olen rahul  J
Homme esimene päev koolis - algab 'orientation week'  J



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar