reede, 21. veebruar 2014

Checklist..

Mul on peas mõtteline checklist ehk nimekiri asjadest, mida ma Erasmusel olles teha tahan. Olen nii mõnedki asjad juba kirja saanud J   
Eile näiteks sain selle üliarmsa kohaliku kiisukesega sõpsiks J Ta magas diivanil, istusin ta kõrvale ja paitasin teda. Lõpuks kiisuke tuli, pani oma pea mulle sülle ja nurrus natuke..Mm, kiiisud!    

Teiseks, üks suurem vaatamisväärsus on nüüd nähtud. Käisime Rolls-Royce muuseumis J Päris vägev värk ikka (kindlasti mõnele mehele või suuremale RR huvilisele pööraselt vägev, aga mina lihtsalt nautisin seda silmailu). Muide, tegemist on maailma suurima RR muuseumiga! Pilte võib teha ainult eraldi loaga, mille Ene isa endale soetas (ja ehk mõni hetk neid ka jagab J) või kui huvi suurem on, siis tseki siia J

Jess...ja see ei ole veel kõik! Kõige vägevamad asjad ikka viimaseks. Mis suured emotsioonid möllavad mu sees! Pööran oma pilgu Ene poole ja tänan teda valju häälega, et ta veenas mind SkiSchule vajalikkuses ja mitte ainult – tuli ise ka, niiet ma sain natuke odavamalt!
Jah! Käisin esimest korda elus mäel, esimest korda elus mäesuusatamiset aimu saamas J. Bödele on kohanimi, selline pisem mägi..aga ega me kõrgele ei jõudnuki. Rentisin kogu varustuse ja 2 tundi oli instruktori poolt sisustatud. Väga huvitav oli, ta õpetused olid väga lihtsad ja loogilised ja nii põnevad, et kukkumishirm kadus täitsa ära :D


Pikemalt me mäel ei olnud, sest ilm ei soosinud – sadas sellist vesist lörtsi ja lõpuks olime päris märjad, pisut külmetasime. Aga plaan on homme minna teisele mäele veel J Eks siis näis, mis minust järele jääb :D Loodame parimat! Vaimustus on igatahes suur ja selle otsuse võtsin vastu, et ükskõik kui kõrgele ma lähen, suuskadel ma sealt alla ka tulen J

Tõend: mäesuuskadega tsikk :D

Natuke eilsest õhtust..käisin linnapeal jalutamas, toidupoode rüüstamas. Enne kodust väljumist mõtlesin veel, et 'Ahh, mina küll ei pane talvejopet, enne külmetan..'. Heh, arvake, kes oli kõige paksemalt riides? :D Kandsin küll oma sügis-kevad mantlit, aga nu..jahm. Siin on ikka kevad täitsa käes! Õied, kevade lõhn...kevadekuulutajatest on veel miniseelikud ainult puudu :D

Aga väike teaser ka kõigile neile, kes selliseid vaateid naudivad! Tegin teel Lidl-isse paar klõpsukest J

..ja no täitsa kodu kõrval!

See homne mägi! Ei tea, kas täna magamagi jään :D Nii suur vaimustus on sees! ..küll kuulete Checklistist tuleb ka kindlasti juttu veel J

Ja kui tahate rohkem, siis klõpsake siia ja saate Ene emotsioonid ka kätte J



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar